اطلاعیه و خدمات

در پی عدم امنیت خرید و افزایش بیبش از حد بیرینگ و روانکارهای تقلبی در بازار، گروه مهندسی تأمین با تکیه بر تجربه ی چندین ساله ، به منظور کسب اعتماد و حمایت از حقوق مشتریان مجموعه ای ازخدمات ذیل را ارائه می نماید:

 

1: شرکت سیال صنعت، تمامی محصولات را با ضمانت خود مبنی بر اورجینال بودن در کشور با بهینه ترین هزینه و بالا ترین کیفیت به همراه فاکتور رسمی توزیع می کند.

 

2: تضمین اصالت کالا : از آنجا که سیال صنعت صدر، برای تامین کالاهای ارائه شده ، تنها با شرکت‌های معتبر اروپایی و ژاپنی و بعنوان واردکننده رسمی و قانونی همکاری می‌کند ، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای شماره سریال و بسته بندی معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است ، را از این مجموعه خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز ندارند ، امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند.

 

3: گروه مهندسی تأمین، کلاس های اموزشی بیرینگ را توسط مهندسین مجرب شرکت اس کا اف برگزار می کند (آموزش جهت نصب ، جدا سازی و نگهداری صحیح بیرینگ به منظور افزایش طول عمر بیرینگ ، افزایش کارایی ماشین الات و دستگاه ها ی صنعتی ، کاهش خرابی و خواب ماشین ، ممانعت از شکستگی و خرابی زود رس بیرینگ ، ممانعت ازآسیب به دیگر اجزا دستگاه و همین طور ممانعت از مصدومیت فردی

 

4: متاسفانه بیرینگ های تقلبی SKF و FAG در بازار ایران به شدت رو به افزایش است،از شما صنعتگران عزیز خواهشمندیم به منظور حمایت از صنعت کشور عزیزمان و بهبود کیفیت ماشین آلات خود از بیرینگ های اورجینال استفاده کنید.تمامی تلاش ما بر این بوده است که بتوانیم سهم کوچکی در حمایت از حقوق مشتریان داشته باشیم.

 

هشدار! هشدار!

باتوجه به افزایش روانکارھای تقلبی موجود دربازارو بروز مشکلات جبران ناپذیر ناشی از بکاربردن روانکارھای غیراصلی در ماشین الات و دستگاھھا ، کلیه اقلام تولید داخلی بصورت حواله از محل پالایشگاه شرکت نفت بارگیری میشود و در مورد اقلام وارداتی کلیه محصولات به ھمراه TEST REPORT بوده ودر صورت نیاز قابل تایید در ازمایشگاھھای کشور میباشد.

 

 

اعتماد مشتری و از همه مهم تر رضای خداو بهره مندی از دعای عزیزان هدف اصلی ماست

عاملیت بهران و نماینده بیرینگ های SKF & FAG